PER QUÈ UNES BOTIGUES VENEN I ALTRES NO

CLAUS DE L'ÈXIT EN RETAIL

Autor: LARA ARIAS, LUIS

Sección: EMPRESA Y ECONOMÍA - Marketing y Publicidad

PER QUÈ UNES BOTIGUES VENEN I ALTRES NO

PER QUÈ UNES BOTIGUES VENEN I ALTRES NO

20,00€ IVA INCLUIDO

Editorial:
LIBROS DE CABECERA
Publicación:
29/10/2018
Colección:
TEMÁTICOS SECTORIALES
Ver ficha completa

NO DISPONIBLE

Sinopsis

Per què unes botigues venen i d'altres no en l'era digital és un llibre pensat per preparar als lectors davant dels canvis radicals que estan succeint en el sector del retail. En els darrers anys hi ha hagut grans transformacions: consolidació de la digitalització, ajust del número i tipologia de les botigues físiques, llançament de nous models de negoci i …

Per què unes botigues venen i d'altres no en l'era digital és un llibre pensat per preparar als lectors davant dels canvis radicals que estan succeint en el sector del retail. En els darrers anys hi ha hagut grans transformacions: consolidació de la digitalització, ajust del número i tipologia de les botigues físiques, llançament de nous models de negoci i potenciació de la omnicanalitat. Luis Lara i Jordi Mas, destacats experts en retail amb experiència local i internacional, ens ofereixen una completa obra, en la qual desenvolupen un apassionant relat sobre l'actualitat del retail i les tendències del que passarà en els propers anys, uns capítols centrats en la gestió del punt de venda i un capítol final dedicat als gurus del retail, el seu Hall of Fame particular, que constitueix un autèntic màster accelerat de retail. Aquesta obra compta, a més, amb dos annexos que seran molt pràctics per als professionals del retail: els 50 indicadors de gestió més destacats (KPI) i un glossari amb els termes més comuns utilitzats en el món del retail. En definitiva, aquest llibre pretén ajudar a empresaris, directius, emprenedors i estudiants del sector a entendre millor el funcionament del retail actual i del futur, i preparar-los per a gestionar les grans transformacions que shan de produir.
Leer más

Más libros de LARA ARIAS, LUIS

Más información del libro

PER QUÈ UNES BOTIGUES VENEN I ALTRES NO

Editorial:
LIBROS DE CABECERA
Fecha Publicación:
Formato:
Cambiar formato
ISBN:
978-84-949041-4-1
EAN:
9788494904141
Nº páginas:
0
Colección:
TEMÁTICOS SECTORIALES
Lengua:
CATALAN
Alto:
210 mm
Ancho:
140 mm
Sección:
EMPRESA Y ECONOMÍA
Sub-Sección:
Marketing y Publicidad
Luis Lara (Madrid 1970), es licenciado en Empresariales y en Derecho (E-3) por ICADE y ha cursado un Programa de Desarrollo Directivo (PDD) en ESADE y el Programa de Dirección General (PDG) en IESE. Lleva más de 20 años en el mundo del retail, como ejecutivo en Marks & Spencer, Walt Disney, Inditex, Pronovias o Camper. Ha residido en distintos países y ha viajado a más de 55. Actualmente es Socio-Director de Retalent, empresa de asesoramiento en la internacionalización de empresas, consejero de diversos grupos internacionales de retail, y profesor en ISEM y ESADE.

Otros libros en EMPRESA Y ECONOMÍA

También te pueden interesar