Aprendre junts alumnes diferents. Els equips d'aprenentatge cooperatiu a l'aul

ELS EQUIPS D'APRENENTATGE COOPERATIU A L'AULA

Autor: Pujolàs Maset, Pere

Sección: C. SOCIALES - Política

Aprendre junts alumnes diferents. Els equips d'aprenentatge cooperatiu a l'aul

Aprendre junts alumnes diferents. Els equips d'aprenentatge cooperatiu a l'aul

19,00€ IVA INCLUIDO

Editorial:
MARCIAL PONS
Publicación:
01/10/2015
Colección:
Didàctiques i complements
Ver ficha completa

NO DISPONIBLE

Sinopsis

Aquest llibre és una aposta per l?escola inclusiva, un model pensat i dissenyat per a aquelles persones que creuen en una escola per a tothom, amb atenció a la diversitat i a una veritable igualtat d?oportunitats. L?autor fa una anàlisi rigorosa de les condicions que han de fer possible una escola per a tothom i proposa els equips d?aprenentatge cooperatiu …

Aquest llibre és una aposta per l?escola inclusiva, un model pensat i dissenyat per a aquelles persones que creuen en una escola per a tothom, amb atenció a la diversitat i a una veritable igualtat d?oportunitats. L?autor fa una anàlisi rigorosa de les condicions que han de fer possible una escola per a tothom i proposa els equips d?aprenentatge cooperatiu a l?aula com a instrument metodològic i didàctic, però també com a via de pensament per ensenyar una nova forma de viure. Conjugant la reflexió teòrica amb la pràctica educativa a l?aula, aquest llibre ofereix eines de treball i recursos per desenvolupar un procés d?ensenyament-aprenentatge que doni la veu a l?alumnat i el situï al centre de l?acte educatiu.
Leer más

Más libros de Pujolàs Maset, Pere

Más información del libro

Aprendre junts alumnes diferents. Els equips d'aprenentatge cooperatiu a l'aul

Editorial:
MARCIAL PONS
Fecha Publicación:
Formato:
Normal tapa blanda (libros)
ISBN:
978-84-9766-552-0
EAN:
9788497665520
Nº páginas:
204
Colección:
Didàctiques i complements
Lengua:
CATALAN
Alto:
240 mm
Ancho:
165 mm
Sección:
C. SOCIALES
Sub-Sección:
Política
PERE PUJOLÀS (Vilademuls, 1949 ? Girona 2015) Doctor en Pedagogia, va ser degà de la Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes de la Universitat de Vic. És considerat un referent en l'escola inclusiva i d'aprenentatge cooperatiu.

Otros libros en C. SOCIALES

También te pueden interesar