#Digitalk. Del màrqueting directe a la comunicació 2.0

DEL MARQUETING DIRECTE A LA COMUNICACIÓ 2.0

Autor: Escalona Nicolàs, Núria

Sección: EMPRESA Y ECONOMÍA - Marketing y Publicidad

#Digitalk. Del màrqueting directe a la comunicació 2.0

#Digitalk. Del màrqueting directe a la comunicació 2.0

23,00€ IVA INCLUIDO

Editorial:
UOC
Publicación:
07/07/2013
Colección:
MANUALS
Ver ficha completa

NO DISPONIBLE

Sinopsis

En l'era del canvi permanent, a la xarxa també triomfa una altra constant: la de l'intercanvi. La del diàleg directe entre individus, i entre aquests i actors institucionals i corporatius, via interacció directa. Som en l'era #DigiTalk. Parlar, escoltar, dialogar, de tu a tu gràcies a les eines de la comunicació 2.0. D'això parla aquest llibre. Perquè d'això va la …

En l'era del canvi permanent, a la xarxa també triomfa una altra constant: la de l'intercanvi. La del diàleg directe entre individus, i entre aquests i actors institucionals i corporatius, via interacció directa. Som en l'era #DigiTalk. Parlar, escoltar, dialogar, de tu a tu gràcies a les eines de la comunicació 2.0. D'això parla aquest llibre. Perquè d'això va la comunicació del present i del futur. #DigiTalk és un terme que es proposa englobar un context comunicatiu de converses permanents. Un context que s'ha anat formant amb l'exponencial desenvolupament d'internet i les noves tecnologies de la comunicació i la informació. Un context on ens trobem tots. L'àmbit pofessional i acadèmic de la comunicació es veu directament afectat per noves maneres de fer que qualsevol comunicador del segle XXI haurà de ser capaç de conèixer i treballar amb eficàcia. No és suficient amb saber i dominar la tecnologia. Som en un procés d'aprenentatge constant, d'enriquiment i de creixement mutu que ara us proposo seguir en aquest llibre.
Leer más

Más información del libro

#Digitalk. Del màrqueting directe a la comunicació 2.0

Editorial:
UOC
Fecha Publicación:
Formato:
Normal tapa blanda (libros)
ISBN:
978-84-9029-813-8
EAN:
9788490298138
Nº páginas:
0
Colección:
MANUALS
Lengua:
CATALAN
Alto:
240 mm
Ancho:
170 mm
Sección:
EMPRESA Y ECONOMÍA
Sub-Sección:
Marketing y Publicidad

Otros libros en EMPRESA Y ECONOMÍA

También te pueden interesar