Diguem Boig
Gràcia, Roger De
Una història de salut mental en primera persona.«El meu diagnòstic és que tinc fòbia social crònica, o sigui por de relacionar-me amb la gent. Jo, que fa vint anys que em dedico a lentreteniment jo, que fa vint anys que em poso sobre un escenari cada dos per tres, a la tele, a la ràdio, fent presentacions en directe o gravades jo, a qui veieu extravertit i sociable, tinc fòbia ...
Sinopsis
Una història de salut mental en primera persona.
«El meu diagnòstic és que tinc fòbia social crònica, o sigui por de relacionar-me amb la gent. Jo, que fa vint anys que em dedico a lentreteniment jo, que fa vint anys que em poso sobre un escenari cada dos per tres, a la tele, a la ràdio, fent presentacions en directe o gravades jo, a qui veieu extravertit i sociable, tinc fòbia a les relacions socials. O sigui que, bàsicament, tinc por. O lhe tinguda. Bé, ja us aniré explicant com ho vaig descobrir i com ho hem tractat, tot això, perquè la cosa té tela».
El popular periodista i actor Roger de Gràcia explica per primera vegada la depressió que pateix des que van començar els primers símptomes el dia del seu desè aniversari. Un llibre colpidor, ple dhumor i autoparòdia, que és un cant de dolor però també un crit desperança per a tanta gent que calla i que ho viu damagat.
«El llibre del Roger mha colpit de manera profunda i literària. Si no fos mediàtic es llegiria sense prejudicis de qualitat. Però no hi fa res. Quan el llegiu, perquè lheu de llegir, veureu que la literatura simposa. Per sort!» Lolita Bosch
Comentarios
Sé el primero en comentar este libroArtículos relacionados
Otros libros del autor